Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкового оцінювання.Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внесли зміни в План вивчення теми.Критично оцінили, чого навчилися;Спланували інструктивні матеріали для навчального проекту.
Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкового оцінювання.Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внесли зміни в План вивчення теми.Критично оцінили, чого навчилися;Спланували інструктивні матеріали для навчального проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий